תגידי, שמעת על דבר כזה ״שפיכה נשית״?

לפני כמה שנים שמעתי שיש דבר כזה, אבל לא באמת הבנתי מה זה. וגם חשבתי שזה מין משהו כזה שרק נשים נורא ״אורגזמיות״ (מה זה בכלל אומר??) חוות, לא מישהי ״פשוטה״ כמוני, אלא מישהי כזאתי נורא סקסית, תשוקתית ופראית (וברור שלא ראיתי את עצמי ככזו). אז לא טרחתי להתעמק בעניין.

ואחרי זה שמעתי מידע סותר בעניין, שבעצם אין באמת דבר כזה, ומה זה בכלל…הקיצר פשוט לא התעסקתי בזה יותר.

אבל לפני 3 שנים, כשהתחלתי להתעורר לאנרגיה המינית שלי כמקור לאנרגיית החיים, גיליתי מחדש את הדבר המ-ד-ה-י-ם הזה שנקרא – שפיכה נשית. והתחלתי לתרגל ולהתנסות…בפעם הראשונה שחוויתי את זה בעצמי חשבתי לעצמי Oh My Goddess!!!! ססעמק!!! איך עברתי 32 שנים של חיי, בלי להכיר את הדבר הזה?? 

אז לא משנה בת כמה את, גם את יכולה לחוות שפיכה נשית – אם תבחרי בכך (לא כל אחת מתחברת לזה או רוצה לבטא את המיניות שלה באופן הזה, וזה ממש בסדר כמובן) . 

כדי לעשות את זה ממש ישים ופרקטי, הכנתי לך וידאו קצר (4.5 דקות) על ״איך לחוות שפיכה נשית". בסרטון אני מפריכה מספר מיתוסים ומסבירה לך בדיוק איך את יכולה לחוות את זה, במספר צעדים פשוטים. אני מדברת גם על העיקרון הכי חשוב שיאפשר לך לחוות אורגזמה פנימית עמוקה (רמז: זה לא משהו שאת עושה). 

אחרי שתצפי בסרטון ממש ממש אשמח לשמוע ממך בתגובות:

איך זה מרגיש לך הרעיון שאת יכולה להגיע לשפיכה?האם זה משהו שאת רוצה לנסות?  וכמובן – DO try this at home !! ושתפי אותי איך הלך 😉

אז לחיי שפיכה נשית ואורגזמה פנימית עמוקה!

באהבה,
אפרת

נ.ב. בארור (!) שאת יכולה לשתף!  מגיע לחברות שלך להיחשף לידע הזה. 🙂

נ.ב.ב. אם את מתביישת לשתף – זו סיבה עוד יותר טובה לשתף. בואי נרפא יחד את הבושה ונשבור את השתיקה סביב המיניות והאורגזמה הנשית.

Shares
הדרך לשחרור מיני מתחילה כאן
רוצה לגלות מה החסם המיני העיקרי שלך ואיך לשחרר אותו?

לחצי כאן ומלאי את השאלון

(התשובה אולי תפתיע אותך...)

You have Successfully Subscribed!

Share This
Open chat
צריכים עזרה?
היי 👋
איך נוכל לעזור?